loading...

دوربين مدار بسته

آموزش نصب دوربين مدار بسته در تهران

بازدید : 219
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

محصولات شركت هايك ويژن از تنوع بسيار بالايي برخوردار اند. يكي از جديدترين محصولات اين شركت دوربين مداربسته هايلوك است. كه به عنوان يك برند جديد به بازار رقابتي تجهيزات امنيتي و نظارتي وارد شده است. شعار اصلي محصولات برند هايلوك ارائه بالاترين كيفيت با مناسبترين قيمت است. به همين سبب استفاده از آنها در پروژه هاي مختلف بسيار مقرون به صرفه بوده و در عين حال پاسخگوي تمامي نيازهاي مصرف كنندگان است. در اين مقاله به شرح بيشتري از خصوصيات كلي اين دسته از محصولات شركت هايك ويژن مي پردازيم.

انواع محصولات هايلوك

circle1.png​ محصولات آنالوگ‌ HD هاي لوك

سيستم فشرده سازي فايل ها در دوربين هاي سري آنالوگ HD هاي لوك، فرمت فشرده سازي H.264+ است اين فرمت داراي كارايي بسيار بالايي بوده و در نتيجه در مصرف بهينه پهناي باند و فضاي ذخيره سازي نيز صرفه جويي مي شود. اين دوربين هاي آنالوگ قادرند تصاويري با كيفيت بسيار بالا و رزولوشن تصوير تا 3 مگاپيكسل ارائه دهند. دوربين آنالوگ HD هايلوك مجهز به نسخه 2.0 از قابليت EXIR هستند به همين دليل براي تصويربرداري در شب و يا شرايط نور كم بسيار مناسب اند.

نكته قابل توجه اينكه با استفاده از دوربين هاي آنالوگ هايلوك به راحتي و با صرف كمترين هزينه ممكن قادريد سيستم آنالوگ قديمي خود را به يك سيستم مگاپيكسلي ارتقا دهيد. همچنين دستگاه هاي ضبط DVR و NVR هاي لوك با ساير دوربين هايHD-TVI ،AHD، CVBS و IP سازگاري دارند و از آنها پشتيباني مي كنند.

درباره هايلوك

circle1.png​ آشنايي با دوربين مداربسته تحت شبكه هاي لوك

شركت هايك ويژن سعي نموده تا در دوربين هايلوك از آخرين تكنولوژي هاي روز موجود در صنعت تجهيزات مداربسته استفاده نمايد. از اين رو اين محصولات با وجود قيمتي ارزان و مناسب، كيفيت بسيار بالايي دارند. يكي از اين ويژگي هاي مهم وجود قابليت فشرده سازي H.265+ است كه رفته رفته در حال گسترش در سيستم هاي نظارتي است زيرا قادر به مديريت فايل هايي با رزوولوشن 4k و حتي بالاتر نيز هست. همانطور كه مي دانيد وظيفه كدك هايي مانند H.265+ كاهش حجم فايل تصاوير ارسالي از دوربين هاي مداربسته است كه به نوبه خود منجر به صرفه جويي در فضاي ذخيره سازي و همچنين مصرف پهناي باند مي گردد. از ديگر خصوصيات اين دوربين ها وجود قابليت هايي نظير WDR و EXIR است. اين دوربين ها قادرند تصاويري با كيفيت بسيار بالا و رزولوشن تصوير تا 4 مگاپيكسل ارائه دهند.

لازم به ذكر است كه تمامي دستگاه هاي ضبط برند هايلوك از آخرين نسخه از نرم افزار iVMS 4200 پشتيباني مي كنند. بدين ترتيب امكان مديريت سيستم مداربسته از طريق آن براحتي ميسر خواهد بود. اين نرم افزار داراي قابليت هاي متعددي از جمله قابليت نمايش زنده، ذخيره و مديريت تصاوير، امكان جستجوي سوژه در تصاوير، نمايش از راه دور، بك آپ گيري از فايل ها، راه اندازي سيستم آلارم و … مي باشد. از اين نرم افزار اغلب در مديريت پروژه هاي كوچك و متوسط استفاده مي شود.

circle1.png​ قيمت دوربين هايلوك

يكي از ويژگي هاي برجسته دوربين Hilook قيمت ارزان و مناسب محصولات آن است. محصولات هايلوك در عين حال از تنوع بسيار بالايي نيز برخوردار اند و شامل رنج وسيعي از انواع دوربين هاي مداربسته دام، بولت، اسپيددام، دستگاه هاي ضبط NVR و DVR و… مي شود. بر اساس خط مشي اصلي شركت اين محصولات سازگار با بالاترين و آخرين استانداردهاي كيفيت و ايمني طراحي در دنيا توليد شده اند. با توجه به كيفيت بالاي اين محصولات به نسبت هزينه و قيمت آنها مناسب براي انواع پروژه هاي متوسط و كوچك در كسب و كارهاي مختلف هستند. ليست قيمت دوربين هايلوك

ويژگي‌هاي كليدي محصولات هايلوك

circle2.pngقابليت WDR: برطرف كردن مشكل سياه و كدر شدن بخش هايي از تصوير بر اثر تابش مستقيم نور در مكان هايي با اختلاف سطح نور

circle2.pngنور مادون قرمز ديد در شب IR: امكان تصويربرداري در شب را فرآهم مي كند.

circle2.pngتكنولوژي PIR: براي كنترل ورود افراد به مكان يا محوطه اي خاص

circle2.pngپشتيباني از كارت هاي حافظه: امكان نصب SD كارت براي ذخيره و دسترسي سريع به فايل ها

circle2.pngقابليت 3D DNR: به منظور كاهش نويز در تصاوير

circle2.pngپشتيباني از زبان هاي مختلف در نرم افزار مديريت: وجود اين قابليت استفاده از آن را براي افراد در سرتاسر دنيا ميسر مي كند

circle2.pngخروجي /ورودي سيستم آلارم: (براي ايجاد هشدارهاي صوتي در صورت وقوع اختلال

circle1.png​ H.265+ هايلوك

ورژن بالاتري از فشرده سازي H.265 فرمت H.265+ دوربين هاي لوك است كه نسبت به نسخه قبلي خود مي تواند عمل فشرده سازي را تا دو برابر افزايش دهد و در مقايسه با H.264، مي تواند تا چهار برابر تعداد دوربين هاي بيشتري را پشتيباني كند. بدين ترتيب نه تنها در مصرف پهناي باند صرفه جويي مي گردد بلكه در بهينه سازي فضاي ذخيره سازي نيز تاثيرگذار است و بطور كلي عملكرد و كارايي سيستم را تا 83 درصد افزايش مي دهد.

circle1.png​ WDR هايلوك

درباره هايلوك

ممكن است در موقعيت هايي نور محيط زياد باشد و يا زاويه تابش نور به لنز دوربين به نحوي باشد كه باعث كاهش كيفيت و سياه شدن نقاطي از تصوير شود. به همين سبب براي رفع اين مشكل راهكارهاي ابداع شد كه قابليت WDR يكي از آنهاست. با وجود قابليت WDR هايلوك روشنايي تصوير تنظيم شده و تصويري يكپارچه به دست مي آيد. دوربين مدار بسته هايلوك نيز مجهز به WDR است به همين سبب از بابت اختلاف روشنايي در تصاوير و وجود تاري در آنها جاي هيچگونه نگراني نيست.

circle1.png​ EXIR هاي لوك

درباره هايلوك

يكي از مشكلات موجود در دوربين هاي مداربسته، تصويربرداري در شب است. با وجود قابليت EXIR هايلوك اين مشكل به طور كلي برطرف مي شود و مي توانيد تصاويري واضح با امكان مشاهده جزئيات دلخواه را داشته باشيد. در ادامه براي آشنايي بيشتر با مشخصات و ويژگي هاي دوربين هايلوك به بررسي چند مدل از آنها مي پردازيم:

circle1.png​ انتقال تصوير دوربين هايلوك

انتقال تصوير هاي لوك

با استفاده از سيستم انتقال تصوير هايلوك به راحتي مي توانيد به تصاوير سيستم مداربسته خود در هر جايي كه هستيد دسترسي داشته باشيد. با استفاده از نرم افزار انتقال تصوير هايلوك با نام HILOOKVISION در هر نقطه اي كه هستيد مي توانيد تصاوير را بر روي موبايل يا تبلت خود مشاهده كنيد. براي اطلاعات بيشتر در مورد نحوه انتقال تصوير دوربين هايلوك كليك نمائيد.

نمايندگي هايلوك

در بازار دوربين مداربسته در ايران انواع مختلفي از دوربين مداربسته با نام ها و برندهاي مختلف به فروش مي رسند. اين مسئله انتخاب دوربين مداربسته مناسب را توسط مشتريان دشوار مي سازد. برخي از اين موارد بعضا برندهاي متفرقه و غيراصل هستند و چنانچه مشكلي براي اين محصولات پس از خريد به وجود بيايد مشتريان جايي براي مراجعه و حل مشكل خود ندارند. توصيه ما اين است كه كه براي خريد هر نوع وسيله الكترونيكي به نمايندگي اصلي آن مراجعه نمائيد زيرا در اين صورت چنانچه محصولي كه خريداري كرده ايد دچار نقص يا مشكل شود به راحتي مي توانيد به نمايندگي فروش محصول مورد نظر مراجعه كرده و اقدام به تعويض يا تعمير آن محصول نمائيد. دوربين مداربسته هايلوك از جمله برندهاي جديد شركت هايك ويژن است كه توسط نمايندگي رسمي هايلوك يا هايك ويژن به فروش مي رسد. تمامي اين محصولات با ضمانت معتبر به فروش مي رسند و داراي خدمات پس از فروش هستند.

شماره تماس نمايندگي هايلوك:

88500020-021

نمونه محصولات هايلوك

circle2.png​ دوربين هاي لوك مدل IPC-B140H

دوربين بولت هايلوك مدل IPC-B140H يك دوربين 4 مگاپيكسلي است كه تصاويري با كيفيت بسيار بالايي ارائه مي دهد. بدنه آن شامل دو قسمت است كه جنس پوشش جلويي از فلز و بدنه و پايه آن پلاستيكي است. داراي استاندارد IP67 كه ان را در برابر ضربات سخت مقاوم مي كند. اين دوربين داراي سيستم ديد در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز از نوع ثابت بوده و با فواصل كانوني 2.8، 4 و 6 mm عرضه مي گردد. از فرمت هاي فشرده سازي H.265+/H.265, H.264+/H.264 پشتيباني مي كند. اين دوربين ها از نوع POE هستند.

circle1.png​ دوربين هاي لوك مدل IPC-T140H

دوربين دام هايلوك IPC-T140H يك دوربين 4 مگاپيكسلي است كه تصاويري با كيفيت بسيار بالا ارائه مي دهد. بدنه آن شامل دو قسمت است كه جنس پوشش كاور و پايه از فلز و بدنه و چشمي آن پلاستيكي است. داراي استاندارد IP67 كه آن را در برابر ضربات سخت مقاوم مي كند. اين دوربين داراي سيستم ديد در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز از نوع ثابت بوده و با فواصل كانوني 2.8، 4 و 6 mm عرضه مي گردد. از فرمت هاي فشرده سازي H.265+/H.265, H.264+/H.264 پشتيباني مي كند. اين دوربين ها از نوع POE هستند.

circle2.png​ دوربين هايلوك مدل IPC-D620H-V/Z

دوربين هايلوك مدل IPC-D620H-V/Z يك دوربين دام 2 مگاپيكسلي است كه تصاويري با كيفيت مناسب ارائه مي دهد. داراي استاندارد IP67 و IK10 است كه ان را در برابر ضربات سخت و نفوذ آب مقاوم مي كند. اين دوربين داراي سيستم ديد در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز آن از نوع وريفوكال موتوردار با دامنه فاصله كانوني 2.8-12 mm) است. داراي قابليت WDR است كه مناسب براي نصب براي محيط هايي با اختلاف سطح نوري است. از فرمت هاي فشرده سازي H.265+/H.265, H.264+/H.264 پشتيباني مي كند. اين دوربين ها از نوع POE هستند.

circle1.png​ دوربين هايلوك مدل IPC-D140H

دوربين هاي لوك مدل IPC-D140H يك دوربين دام 4 مگاپيكسلي است كه تصاويري با كيفيت بسيار بالا ارائه مي دهد. جنس بدنه آن از فلز و پايه آن پلاستيكي است. داراي استاندارد IP67 و IK10 است كه آن را در برابر ضربات سخت و نفوذ آب مقاوم مي كند. اين دوربين داراي سيستم ديد در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز از نوع ثابت بوده و با فواصل كانوني 2.8، 4 و 6 mm عرضه مي گردد. از فرمت هاي فشرده سازي H.265+/H.265, H.264+/H.264 پشتيباني مي كند. اين دوربين ها از نوع POE هستند.

circle2.png​ دوربين هاي لوك مدل IPC-B640-V/Z

دوربين هايلوك مدل IPC-B640-V/Z يك دوربين بولت 2 مگاپيكسلي است كه تصاويري با كيفيت خوب ارائه مي دهد. داراي استاندارد IP67 است كه آن را در برابر ضربات سخت مقاوم مي كند. اين دوربين داراي سيستم ديد در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز آن از نوع وريفوكال موتوردار با دامنه فاصله كانوني 2.8-12 mm) است. داراي قابليت WDR است كه مناسب براي نصب در محيط هايي با اختلاف سطح نوري بالا است. از فرمت هاي فشرده سازي H.265+/H.265, H.264+/H.264 پشتيباني مي كند. اين دوربين ها از نوع POE هستند.

circle1.png​ دوربين هاي لوك مدل IPC-B110

دوربين هاي لوك مدل IPC-B110 يك دوربين بولت 1 مگاپيكسلي است كه تصاويري با كيفيت مناسب ارائه مي دهد. پوشش جلويي آن از جنس فلز و پايه و كاور پشتي آن پلاستيكي است. اين دوربين داراي سيستم ديد در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز از نوع ثابت بوده و با فواصل كانوني 2.8، 4 و 6 mm عرضه مي گردد. از فرمت هاي فشرده سازي H.265+/H.265, H.264+/H.264 پشتيباني مي كند. اين دوربين ها از نوع POE هستند.

circle2.png​ دوربين هايلوك مدل IPC-D120

دوربين هايلوك مدل IPC-D120 يك دوربين دام 2 مگاپيكسلي است كه تصاويري با كيفيت خوب ارائه مي دهد. جنس كاور آن از پلاستيك و پايه آن فلزي است. داراي استاندارد IP67 و IK10 است كه ان را در برابر ضربات سخت و نفوذ آب مقاوم مي كند. اين دوربين داراي سيستم ديد در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز از نوع ثابت بوده و با فواصل كانوني 2.8، 4 و 6 mm عرضه مي گردد. از فرمت هاي فشرده سازي H.264+/H.264 پشتيباني مي كند. اين دوربين ها از نوع POE هستند.

circle1.png​ دوربين هايلوك مدل IPC-T120

دوربين هاي لوك مدل IPC-T120 يك دوربين دام 2 مگاپيكسلي است كه تصاويري با كيفيت خوب ارائه مي دهد. جنس پايه و كاور آن از فلز و قسمت چشمي پلاستيكي است. داراي استاندارد IP67 و است كه ان را در برابر ضربات سخت مقاوم مي كند. اين دوربين داراي سيستم ديد در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز از نوع ثابت بوده و با فواصل كانوني 2.8، 4 و 6 mm عرضه مي گردد. از فرمت هاي فشرده سازي H.264+/H.264 پشتيباني مي كند. اين دوربين ها از نوع POE هستند.

محصولات شركت هايك ويژن از تنوع بسيار بالايي برخوردار اند. يكي از جديدترين محصولات اين شركت دوربين مداربسته هايلوك است. كه به عنوان يك برند جديد به بازار رقابتي تجهيزات امنيتي و نظارتي وارد شده است. شعار اصلي محصولات برند هايلوك ارائه بالاترين كيفيت با مناسبترين قيمت است. به همين سبب استفاده از آنها در پروژه هاي مختلف بسيار مقرون به صرفه بوده و در عين حال پاسخگوي تمامي نيازهاي مصرف كنندگان است. در اين مقاله به شرح بيشتري از خصوصيات كلي اين دسته از محصولات شركت هايك ويژن مي پردازيم.

انواع محصولات هايلوك

circle1.png​ محصولات آنالوگ‌ HD هاي لوك

سيستم فشرده سازي فايل ها در دوربين هاي سري آنالوگ HD هاي لوك، فرمت فشرده سازي H.264+ است اين فرمت داراي كارايي بسيار بالايي بوده و در نتيجه در مصرف بهينه پهناي باند و فضاي ذخيره سازي نيز صرفه جويي مي شود. اين دوربين هاي آنالوگ قادرند تصاويري با كيفيت بسيار بالا و رزولوشن تصوير تا 3 مگاپيكسل ارائه دهند. دوربين آنالوگ HD هايلوك مجهز به نسخه 2.0 از قابليت EXIR هستند به همين دليل براي تصويربرداري در شب و يا شرايط نور كم بسيار مناسب اند.

نكته قابل توجه اينكه با استفاده از دوربين هاي آنالوگ هايلوك به راحتي و با صرف كمترين هزينه ممكن قادريد سيستم آنالوگ قديمي خود را به يك سيستم مگاپيكسلي ارتقا دهيد. همچنين دستگاه هاي ضبط DVR و NVR هاي لوك با ساير دوربين هايHD-TVI ،AHD، CVBS و IP سازگاري دارند و از آنها پشتيباني مي كنند.

درباره هايلوك

circle1.png​ آشنايي با دوربين مداربسته تحت شبكه هاي لوك

شركت هايك ويژن سعي نموده تا در دوربين هايلوك از آخرين تكنولوژي هاي روز موجود در صنعت تجهيزات مداربسته استفاده نمايد. از اين رو اين محصولات با وجود قيمتي ارزان و مناسب، كيفيت بسيار بالايي دارند. يكي از اين ويژگي هاي مهم وجود قابليت فشرده سازي H.265+ است كه رفته رفته در حال گسترش در سيستم هاي نظارتي است زيرا قادر به مديريت فايل هايي با رزوولوشن 4k و حتي بالاتر نيز هست. همانطور كه مي دانيد وظيفه كدك هايي مانند H.265+ كاهش حجم فايل تصاوير ارسالي از دوربين هاي مداربسته است كه به نوبه خود منجر به صرفه جويي در فضاي ذخيره سازي و همچنين مصرف پهناي باند مي گردد. از ديگر خصوصيات اين دوربين ها وجود قابليت هايي نظير WDR و EXIR است. اين دوربين ها قادرند تصاويري با كيفيت بسيار بالا و رزولوشن تصوير تا 4 مگاپيكسل ارائه دهند.

لازم به ذكر است كه تمامي دستگاه هاي ضبط برند هايلوك از آخرين نسخه از نرم افزار iVMS 4200 پشتيباني مي كنند. بدين ترتيب امكان مديريت سيستم مداربسته از طريق آن براحتي ميسر خواهد بود. اين نرم افزار داراي قابليت هاي متعددي از جمله قابليت نمايش زنده، ذخيره و مديريت تصاوير، امكان جستجوي سوژه در تصاوير، نمايش از راه دور، بك آپ گيري از فايل ها، راه اندازي سيستم آلارم و … مي باشد. از اين نرم افزار اغلب در مديريت پروژه هاي كوچك و متوسط استفاده مي شود.

circle1.png​ قيمت دوربين هايلوك

يكي از ويژگي هاي برجسته دوربين Hilook قيمت ارزان و مناسب محصولات آن است. محصولات هايلوك در عين حال از تنوع بسيار بالايي نيز برخوردار اند و شامل رنج وسيعي از انواع دوربين هاي مداربسته دام، بولت، اسپيددام، دستگاه هاي ضبط NVR و DVR و… مي شود. بر اساس خط مشي اصلي شركت اين محصولات سازگار با بالاترين و آخرين استانداردهاي كيفيت و ايمني طراحي در دنيا توليد شده اند. با توجه به كيفيت بالاي اين محصولات به نسبت هزينه و قيمت آنها مناسب براي انواع پروژه هاي متوسط و كوچك در كسب و كارهاي مختلف هستند. ليست قيمت دوربين هايلوك

ويژگي‌هاي كليدي محصولات هايلوك

circle2.pngقابليت WDR: برطرف كردن مشكل سياه و كدر شدن بخش هايي از تصوير بر اثر تابش مستقيم نور در مكان هايي با اختلاف سطح نور

circle2.pngنور مادون قرمز ديد در شب IR: امكان تصويربرداري در شب را فرآهم مي كند.

circle2.pngتكنولوژي PIR: براي كنترل ورود افراد به مكان يا محوطه اي خاص

circle2.pngپشتيباني از كارت هاي حافظه: امكان نصب SD كارت براي ذخيره و دسترسي سريع به فايل ها

circle2.pngقابليت 3D DNR: به منظور كاهش نويز در تصاوير

circle2.pngپشتيباني از زبان هاي مختلف در نرم افزار مديريت: وجود اين قابليت استفاده از آن را براي افراد در سرتاسر دنيا ميسر مي كند

circle2.pngخروجي /ورودي سيستم آلارم: (براي ايجاد هشدارهاي صوتي در صورت وقوع اختلال

circle1.png​ H.265+ هايلوك

ورژن بالاتري از فشرده سازي H.265 فرمت H.265+ دوربين هاي لوك است كه نسبت به نسخه قبلي خود مي تواند عمل فشرده سازي را تا دو برابر افزايش دهد و در مقايسه با H.264، مي تواند تا چهار برابر تعداد دوربين هاي بيشتري را پشتيباني كند. بدين ترتيب نه تنها در مصرف پهناي باند صرفه جويي مي گردد بلكه در بهينه سازي فضاي ذخيره سازي نيز تاثيرگذار است و بطور كلي عملكرد و كارايي سيستم را تا 83 درصد افزايش مي دهد.

circle1.png​ WDR هايلوك

درباره هايلوك

ممكن است در موقعيت هايي نور محيط زياد باشد و يا زاويه تابش نور به لنز دوربين به نحوي باشد كه باعث كاهش كيفيت و سياه شدن نقاطي از تصوير شود. به همين سبب براي رفع اين مشكل راهكارهاي ابداع شد كه قابليت WDR يكي از آنهاست. با وجود قابليت WDR هايلوك روشنايي تصوير تنظيم شده و تصويري يكپارچه به دست مي آيد. دوربين مدار بسته هايلوك نيز مجهز به WDR است به همين سبب از بابت اختلاف روشنايي در تصاوير و وجود تاري در آنها جاي هيچگونه نگراني نيست.

circle1.png​ EXIR هاي لوك

درباره هايلوك

يكي از مشكلات موجود در دوربين هاي مداربسته، تصويربرداري در شب است. با وجود قابليت EXIR هايلوك اين مشكل به طور كلي برطرف مي شود و مي توانيد تصاويري واضح با امكان مشاهده جزئيات دلخواه را داشته باشيد. در ادامه براي آشنايي بيشتر با مشخصات و ويژگي هاي دوربين هايلوك به بررسي چند مدل از آنها مي پردازيم:

circle1.png​ انتقال تصوير دوربين هايلوك

انتقال تصوير هاي لوك

با استفاده از سيستم انتقال تصوير هايلوك به راحتي مي توانيد به تصاوير سيستم مداربسته خود در هر جايي كه هستيد دسترسي داشته باشيد. با استفاده از نرم افزار انتقال تصوير هايلوك با نام HILOOKVISION در هر نقطه اي كه هستيد مي توانيد تصاوير را بر روي موبايل يا تبلت خود مشاهده كنيد. براي اطلاعات بيشتر در مورد نحوه انتقال تصوير دوربين هايلوك كليك نمائيد.

نمايندگي هايلوك

در بازار دوربين مداربسته در ايران انواع مختلفي از دوربين مداربسته با نام ها و برندهاي مختلف به فروش مي رسند. اين مسئله انتخاب دوربين مداربسته مناسب را توسط مشتريان دشوار مي سازد. برخي از اين موارد بعضا برندهاي متفرقه و غيراصل هستند و چنانچه مشكلي براي اين محصولات پس از خريد به وجود بيايد مشتريان جايي براي مراجعه و حل مشكل خود ندارند. توصيه ما اين است كه كه براي خريد هر نوع وسيله الكترونيكي به نمايندگي اصلي آن مراجعه نمائيد زيرا در اين صورت چنانچه محصولي كه خريداري كرده ايد دچار نقص يا مشكل شود به راحتي مي توانيد به نمايندگي فروش محصول مورد نظر مراجعه كرده و اقدام به تعويض يا تعمير آن محصول نمائيد. دوربين مداربسته هايلوك از جمله برندهاي جديد شركت هايك ويژن است كه توسط نمايندگي رسمي هايلوك يا هايك ويژن به فروش مي رسد. تمامي اين محصولات با ضمانت معتبر به فروش مي رسند و داراي خدمات پس از فروش هستند.

شماره تماس نمايندگي هايلوك:

88500020-021

نمونه محصولات هايلوك

circle2.png​ دوربين هاي لوك مدل IPC-B140H

دوربين بولت هايلوك مدل IPC-B140H يك دوربين 4 مگاپيكسلي است كه تصاويري با كيفيت بسيار بالايي ارائه مي دهد. بدنه آن شامل دو قسمت است كه جنس پوشش جلويي از فلز و بدنه و پايه آن پلاستيكي است. داراي استاندارد IP67 كه ان را در برابر ضربات سخت مقاوم مي كند. اين دوربين داراي سيستم ديد در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز از نوع ثابت بوده و با فواصل كانوني 2.8، 4 و 6 mm عرضه مي گردد. از فرمت هاي فشرده سازي H.265+/H.265, H.264+/H.264 پشتيباني مي كند. اين دوربين ها از نوع POE هستند.

circle1.png​ دوربين هاي لوك مدل IPC-T140H

دوربين دام هايلوك IPC-T140H يك دوربين 4 مگاپيكسلي است كه تصاويري با كيفيت بسيار بالا ارائه مي دهد. بدنه آن شامل دو قسمت است كه جنس پوشش كاور و پايه از فلز و بدنه و چشمي آن پلاستيكي است. داراي استاندارد IP67 كه آن را در برابر ضربات سخت مقاوم مي كند. اين دوربين داراي سيستم ديد در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز از نوع ثابت بوده و با فواصل كانوني 2.8، 4 و 6 mm عرضه مي گردد. از فرمت هاي فشرده سازي H.265+/H.265, H.264+/H.264 پشتيباني مي كند. اين دوربين ها از نوع POE هستند.

circle2.png​ دوربين هايلوك مدل IPC-D620H-V/Z

دوربين هايلوك مدل IPC-D620H-V/Z يك دوربين دام 2 مگاپيكسلي است كه تصاويري با كيفيت مناسب ارائه مي دهد. داراي استاندارد IP67 و IK10 است كه ان را در برابر ضربات سخت و نفوذ آب مقاوم مي كند. اين دوربين داراي سيستم ديد در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز آن از نوع وريفوكال موتوردار با دامنه فاصله كانوني 2.8-12 mm) است. داراي قابليت WDR است كه مناسب براي نصب براي محيط هايي با اختلاف سطح نوري است. از فرمت هاي فشرده سازي H.265+/H.265, H.264+/H.264 پشتيباني مي كند. اين دوربين ها از نوع POE هستند.

circle1.png​ دوربين هايلوك مدل IPC-D140H

دوربين هاي لوك مدل IPC-D140H يك دوربين دام 4 مگاپيكسلي است كه تصاويري با كيفيت بسيار بالا ارائه مي دهد. جنس بدنه آن از فلز و پايه آن پلاستيكي است. داراي استاندارد IP67 و IK10 است كه آن را در برابر ضربات سخت و نفوذ آب مقاوم مي كند. اين دوربين داراي سيستم ديد در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز از نوع ثابت بوده و با فواصل كانوني 2.8، 4 و 6 mm عرضه مي گردد. از فرمت هاي فشرده سازي H.265+/H.265, H.264+/H.264 پشتيباني مي كند. اين دوربين ها از نوع POE هستند.

circle2.png​ دوربين هاي لوك مدل IPC-B640-V/Z

دوربين هايلوك مدل IPC-B640-V/Z يك دوربين بولت 2 مگاپيكسلي است كه تصاويري با كيفيت خوب ارائه مي دهد. داراي استاندارد IP67 است كه آن را در برابر ضربات سخت مقاوم مي كند. اين دوربين داراي سيستم ديد در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز آن از نوع وريفوكال موتوردار با دامنه فاصله كانوني 2.8-12 mm) است. داراي قابليت WDR است كه مناسب براي نصب در محيط هايي با اختلاف سطح نوري بالا است. از فرمت هاي فشرده سازي H.265+/H.265, H.264+/H.264 پشتيباني مي كند. اين دوربين ها از نوع POE هستند.

circle1.png​ دوربين هاي لوك مدل IPC-B110

دوربين هاي لوك مدل IPC-B110 يك دوربين بولت 1 مگاپيكسلي است كه تصاويري با كيفيت مناسب ارائه مي دهد. پوشش جلويي آن از جنس فلز و پايه و كاور پشتي آن پلاستيكي است. اين دوربين داراي سيستم ديد در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز از نوع ثابت بوده و با فواصل كانوني 2.8، 4 و 6 mm عرضه مي گردد. از فرمت هاي فشرده سازي H.265+/H.265, H.264+/H.264 پشتيباني مي كند. اين دوربين ها از نوع POE هستند.

circle2.png​ دوربين هايلوك مدل IPC-D120

دوربين هايلوك مدل IPC-D120 يك دوربين دام 2 مگاپيكسلي است كه تصاويري با كيفيت خوب ارائه مي دهد. جنس كاور آن از پلاستيك و پايه آن فلزي است. داراي استاندارد IP67 و IK10 است كه ان را در برابر ضربات سخت و نفوذ آب مقاوم مي كند. اين دوربين داراي سيستم ديد در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز از نوع ثابت بوده و با فواصل كانوني 2.8، 4 و 6 mm عرضه مي گردد. از فرمت هاي فشرده سازي H.264+/H.264 پشتيباني مي كند. اين دوربين ها از نوع POE هستند.

circle1.png​ دوربين هايلوك مدل IPC-T120

دوربين هاي لوك مدل IPC-T120 يك دوربين دام 2 مگاپيكسلي است كه تصاويري با كيفيت خوب ارائه مي دهد. جنس پايه و كاور آن از فلز و قسمت چشمي پلاستيكي است. داراي استاندارد IP67 و است كه ان را در برابر ضربات سخت مقاوم مي كند. اين دوربين داراي سيستم ديد در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز از نوع ثابت بوده و با فواصل كانوني 2.8، 4 و 6 mm عرضه مي گردد. از فرمت هاي فشرده سازي H.264+/H.264 پشتيباني مي كند. اين دوربين ها از نوع POE هستند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 291
  • بازدید کلی : 23888
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه